Wydarzenia
Otwarte

AKADEMIA LIDERA – kompleksowy cykl szkoleń dla menedżerów
Akademia Lidera to cykl warsztatów doskonalenia umiejętności przywódczych. Według danych Gallupa od lidera zależy aż 70% zaangażowania zespołu. Jednocześnie, nawet 80% z niech nie zostało przygotowanych do roli lidera w obecnym świecie VUCA i BANI. To oznacza, że umiejętności przywódcze są nie tylko pożądane, ale wręcz niezbędne dla sukcesu organizacji. Dlatego zachęcamy Cię do podjęcia wyzwania i zainwestowania w swój rozwój jako lidera. Niech kompetencje przyszłości staną się Twoją mocną stroną pozwalającą wyróżnić się ponad przeciętność w dynamicznym świecie biznesu.
- Miejsce WARSZAWA – idź do wydarzenia >>
- Miejsce GDAŃSK – idź do wydarzenia >>

Budowanie efektywnego zespołu
Rola współczesnych liderów polega nie tylko na prowadzeniu zespołów z zaangażowaniem i inspiracją, ale także na wspieraniu ich w zmianie, osiąganiu doskonałych rezultatów oraz rozwoju indywidualnych umiejętności. Wszystko to wymaga empatii i autentyczności, aby zespół mógł nie tylko spełniać oczekiwania, ale również się rozwijać. W ramach tego modułu uczestnicy poznają i dostaną dostęp do badania FRIS® – zaawansowanego narzędzia rozwojowego opartego na psychologii poznawczej, określającego Twoje style myślenia i działania. Umożliwia poznanie własnego sposobu funkcjonowania.

Zarządzanie zespołem, czyli ABC menadżera
Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną opartą na efektywnym zespole, bo jak mówi znakomity ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami oraz budowania organizacji, Patrick Lencioni – „to nie finanse, ani strategia, ani technologia, ale właśnie praca zespołowa jest decydującym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – zarówno dlatego, że jest tak potężna i wszechmocna, jak i dlatego, że występuje tak rzadko”. Jeśli zależy Ci, aby rozwijać swoje umiejętności przywódcze i wzmacniać skuteczność swojego zespołu, zapraszamy Cię na ten warsztat, który jest częścią cyklu warsztatów w ramach Akademii Lidera.

Komunikacja wspierająca zaangażowanie w zespole
Dobra komunikacja jest kluczem do powodzenia w biznesie. Jej skuteczność w dużym stopniu decyduje o tym, jak jesteś postrzegany przez współpracowników, szefów i klientów. Jeśli uświadomisz sobie, że kluczem do zrozumienia jest różnorodność to możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia. Jeśli zależy Ci, aby rozwijać swoje umiejętności przywódcze i wzmacniać skuteczność swojego zespołu w oparciu o efektywną komunikację zapraszamy Cię na ten warsztat, który jest częścią cyklu warsztatów w ramach Akademii Lidera.

Delegowanie zadań w sposób budujący zaangażowanie i odpowiedzialność w zespole
Jedną z kluczowych umiejętności i jednocześnie jednym z największych wyzwań dla lidera jest delegowanie zadań pracownikom, a potem ich egzekwowanie. Jednak trudno właściwie egzekwować, jeśli się uprzednio niewłaściwie zdelegowało lub też – jak często bywa – nie zdelegowało się zadań wcale. Menedżerowie – pomimo, że znają korzyści delegowania, mimo tego, że „toną” we własnej pracy i naprawdę mają co zdelegować, mogą tego nie robić wcale lub jedynie fragmentarycznie. Dlaczego tak się dzieje? Głównym czynnikiem jest brak umiejętności i wiedzy, jak skutecznie delegować. A czy Ty wiesz, jak skutecznie delegować zadania w swoim zespole?
Więc.
Masz pytanie? Porozmawiajmy! +48 666 350 718